Dieta splaszczajaca brzuch

Dieta splaszczajaca brzuch

„The New Abs Diet: Plan sześciotygodniowego do spłaszczyć brzuch i Keep Lean for Life” autorstwa Davida Zinczenko, redaktor naczelny „męska Zdrowia” jest dobrym podstawowa książka na temat diety i ćwiczeń fizycznych, który został napisany z Tedem spiker. Książka była Bestseller New York Times i nie umożliwiają w prosty plan dla utraty tłuszczu i spłaszczanie żołądek. Nie ma nic prawdziwa ziemia wstrząsające dla tych, które są dobrze przeczytać na odżywianie i ćwiczenia, aw rzeczywistości wiele dobrze czytać w tej dziedzinie mogą znaleźć tę książkę proste i będzie dążyć do bardziej zaawansowane źródła informacji. Ta książka naprawdę jest dla osoby, która ma nadwagę, nie wie, co jeść, a mieszka na fast food i fast foodów, a kto nie korzysta w ogóle.

To nie jest tak, że nie cieszą się książki, albo że nie uważam, że warto. Dla tych, którzy są naprawdę bez formy i nie wiem, jak jeść i ćwiczenia, ten przewodnik może być tylko książka, aby je rozpocząć na drodze bycia w formie i dobrze wyglądać. Dla sportowca lub przydatności buff, nie wiele tu nowy i raczej proste.

Książka zaczyna się od wprowadzenia, który jest motywujące i pozwala wiedzieć, jeśli się dietę i plan ćwiczeń w tej książce znajdą swoje długie utracone abs. Autor omawia niektóre z popularnych diet, które zostały sprzedane wielu książek i opisuje co czuje jest nie tak z nich i dlaczego ta dieta jest lepsza. (Zdarza mi się zgodzić z większością jego rozumowania)

Sama dieta opiera się, co autor nazywa „power 12.” Są więcej niż 12 kategorie zaledwie 12 produktów spożywczych. Są to: migdały i inne orzechy, fasole i rośliny strączkowe, szpinak i inne zielone warzywa, nabiał (mleko odtłuszczone, beztłuszczowe lub niskotłuszczowe jogurty i sery), Instant hot owsiane płatki, jajka, indyka i inne chude mięso, masło orzechowe, oliwa z oliwek, pełnoziarniste pieczywo i zboża, dodatkowe białka (serwatka) w proszku, i malin i innych owoców. Ogólnie rzecz biorąc, bardzo dobra lista kategorii jeść z, i to, co zachęca Zinczenko. Jeść przede wszystkim z tej listy, co dieta jest o to, ale proszę czytać książki i uzyskać dlaczego i ile za kategoriach. Zinczenko jednak również pozwala jeść inne rzeczy. W rzeczywistości, jedna dobra rzecz o tej diecie to nie jest bardzo surowe lub coś, co będzie trudne do naśladowania. (Cóż, każda dieta będzie trudne, jeśli jesteś przyzwyczajony do jedzenia tylko śmieci i fast foodów.)

Książka zawiera menu i receptur, które pomogą Ci jeść z mocy 12. Książka następnie obejmuje inne ważne składniki, aby znaleźć te utracone abs. Musisz wykonywać, a nie tylko ćwiczenia aerobowe, ale budowanie mięśni ćwiczenia. Zinczenko wyjaśnia dlaczego, i zapewnia bardzo proste i prosty program do naśladowania. Ponownie, nie dużo dla osoby, która aktywnie wykonuje, ale dla couch potato, ten program jest dobrym, podstawowym miejscem, aby rozpocząć.

Książka kończy się odcinek, który wyjaśnia i ilustruje 56 różnych ćwiczeń ab. Są w pięciu kategoriach, aby wymieszać je i zachować swoje treningi ab zróżnicowane. Wierzę, jeśli zgodnie z wytycznymi w tej książce, zarówno odżywiania i ćwiczeń, będzie Ci schudnąć i zacząć, aby zobaczyć swoje abs. Jak długo to potrwa zależy od punktu startowego i jak wiernym jesteś i ile włożysz w swoje ćwiczenia. Do podstawowej książki o zdrowe jedzenie i ćwiczenia, aby schudnąć, to jest to dobra książka.

napisane przez: